пʼятниця, 5 грудня 2014 р.

Овечка! Косметичка!

Новорічний настрій нарешті дійшов і до мене. Може тому, що у нас випав сніг, може тому, що кожного ранку за чашкою кави я спостерігаю, як зникає ріка під товщею льоду, а може і просто - від моєї великої любові до овечок) Все-таки, я думаю, саме їм присвячується наступний рік)
Отож, з'явилася така косметичка)




 
 

Косметичку зв'язала з чудової, пухнастої, м'якенької дитячої ниточки. Розмір: 14х12 см. Аплікація з фетру. Гарнюній "мідний" фермуар нарешті знайшов своє призначення.
Дуууже його полюбила.

7 коментарів:

  1. дууже гарна косметичка! позитивна і майстерно виконана :)

    ВідповістиВидалити
  2. яка вона класна!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  3. оце креатив!

    похвалити ще раз таку чудесну річ не просто можна, а треба!!!

    позитивний символ 2015 року ))))

    ВідповістиВидалити

Дякую, що знайшли час написати мені!

Популярні публікації