понеділок, 20 липня 2015 р.

Вишита бісером брошка "Весняний ліс"

Бісер - то неймовірна краса! Я завжди захоплювалася дівчатами, які перетворюють цей сам по собі фантастичний матеріал в щось більш неймовірне. Вишиті кольє - то мій фетіш) У мене в колекцїї гарнезних рукодільних штучок є одне таке, і хоча ношу я його не дуже часто - все ж потрібна особлива нагода, та дістаю із закромів і роздивляюся часто. Бо ж очей не відірвати від акуратної вишивки!
Мріяла і сама собі щось подібне зробити, дуже давно. Та ось лише зараз зібралася. Таємницю рівного вишивання я так і не зрозуміла, але пишаюся собою все одно)






Ех, більше б часу на всі творчі забаганки) Хоча ні, я всім задоволена!
Гарного дня, дівчатка!


6 коментарів:

  1. Чудова робота! Мені теж останнім часом подобаються прикраси у цій техніці)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Давно мені вони подобаються, а спробувати самій було страшно. Але коли зібрала разом ці кольори-нічого іншого робити не могла)

      Видалити
  2. Очень красивая брошь )) Такие приятные цвета ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо, Ларочка! Мне тоже сочетание очень понравилось.

      Видалити
  3. класно! мені для рівності допомагає кут нахилу... коли бісер більше лягає в ряді (він тоді мені рівніше вишивається)
    це стосуєтсья того бісеру, який полюбляє "танцювати"

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Кут нахилу? Ну це ж мабуть працює коли на канві вишиваєш? Там дірочки спасають. А якщо просто не фетрі? Не панімаль(

      Видалити

Дякую, що знайшли час написати мені!

Популярні публікації