понеділок, 3 листопада 2014 р.

Даруємо радість. Подарунок для мене.

Завдяки чудовому проекту Віки "Даруємо радість" ця осінь для мене стала трошки теплішою) Мрії збуваються, в цьому я переконувалася неодноразово, але подаруночок, який я отримала від Інни мене насправді вразив. В'язані з бісеру прикраси, а окремо - жгути - моя любов! Дуже елегантна, витончена прикраса, яку можна носити і з вишиванкою, і зі звичайною футболкою. Колись у мене була нагода розібратися в принципі плетення, але за браком якісних матеріалів так і не почала робити своє. Але вірю, знайду час і обов'язково спробую! А поки що, порадуйтесь за мене і разом зі мною.







Правда ж, мені дуже пощастило? Інно, дякую тобі дуже!
А тим часом, подаруночок від мене уже мчить до власниці...



12 коментарів:

  1. Вітаю! Подарунок дуже гарний - такий цікавий візерунок на джгутові!

    ВідповістиВидалити
  2. Чудовий подарунок, гарна штучка! Вітаю!

    ВідповістиВидалити
  3. Марина, вітаю! Чудовий подарунок!!!

    ВідповістиВидалити
  4. рада, що сподобалась прикраса!

    обовязково спробуй джгутики, чомусь... така думка, що у тебе обовязково вийде!

    ВідповістиВидалити
  5. Вітаю з гарним подарунком.
    І... можеш здихнути з полегшанням. Твій подарунок теж отримано. Він чудовий, було дуже приємно.
    Думаю, частину з отриманого я найближчим счасом використаю у своїх роботах. А кухар вже "конфіскований" моєю дитинкою. Ми йому ще видали наші ліплені цукерки та тістечка http://katenkinamama.blogspot.com/2014/09/blog-post_2.html і він включився у гру.
    Пост буде, скоріш за все, завтра.

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олю, сподіваюся, посилочка принесла радість) Дуже чекатиму на ваші нові роботи)

      Видалити
    2. http://katenkinamama.blogspot.com/2014/11/karma6ka.html
      Заходь.
      Ми тортика відрізали і граємось окремо. Видали кухарю купу тістечок і він відкрив кавярню. Виявилось, може тримати в руці іграшковий чайник. До нього по тістечка приходили ляльки, їжачки та прилітали дракони. Виявилось, що драконів він боїться, але вони хотіли не його зїсти, а солодощів.

      Видалити
  6. Вітаю з таким чарівним подарунком :) Дуже гарний жгутик!

    ВідповістиВидалити
  7. Маринко, вітаю!!! Я не знала який буде подарунок, та чомусь думала, що створене Інною, тобі обов"язково до душі припаде)
    Спасибі вам, дівчатка, велике за участь!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую, що знайшли час написати мені!

Популярні публікації