пʼятниця, 17 квітня 2015 р.

Великодній обмін. Мої подаруночки :)

У пошуках гарного настрою натрапила на проект Юлі "Великодній привіт". Дуже люблю робити подаруночки, ну і отримувати, звісно) Хто ж іще так високо оцінить рукодільні дрібнички, як не подружки-золоті-ручки?)) Тож, завдяки Юлі, я познайомилася з двома чудовими дівчатками. 
Знайомтесь, Валерія. Мені дуже сподобались її валяні звірятка. Такі вони теплі, домашні, живі! А тепер у Валеріїї житиме і моє Курчатко)
Від Оленочки мені прийшов неймовірний святковий подарунок! Ви лишень гляньте, які багацтва!
Набір гарної господині для доброї пасочки. До речі, в цьому році я вперше самостійно пекла! Вийшло просто чудово! І подаруночки в нагоді стали.
В подаруночку були:


Неймовірна листівка 

Смішне курчатко з кошиком


Ніжний, весняний топіарій (моє перше деревце)


 І багато чого іншого, милого серцю кожної рукодільниці.


Дівчатка, дякую вам за подароване свято! Весняного настрою та миру!

4 коментарі:

  1. Мариночко, дякую тобі за участь у обміні! Щаслива, що подаруночки тобі сподобались, та стали в нагоді))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую тобі за чудову ідею! Було дуууже приємно)

      Видалити
  2. Мариночка,с подарочками ;)чудесные!!!

    ВідповістиВидалити

Дякую, що знайшли час написати мені!

Популярні публікації