понеділок, 20 квітня 2015 р.

Джгут "Червоно-чорний"

В'язати бісером я мріяла давно. Навіть, робила спроби поганеньким китайським. Виходило, звичайно, так собі, але ж всі ми знаємо, як багато важить підібрати якісні матеріали для рукоділля. Але на покупку все ж не наважувалась, це ж темний ліс для мене - як обирати бісер, яка потрібна фурнітура, нитка...
Аж ось, я познайомилася з Інною) Отримавши від неї чудового бісерного джгута, я довго милувалася його красою. А найголовніше - разом з джгутом я отримала поштовх до самостійних перших кроків у бісерному гачкуванні) Тож, довго розхитуючись, нарешті закінчила.
вязаній жгут из бисера


Бісерний джгут "Червоно-чорний". Коли я перебирала бісер і планувала, яким буде майбутній джгут, уявляла його біло-червоним. Що зі мною сталося, і чому замість білого набрався чорний, я не знаю) Опанувала себе уже тоді, коли пів джгута було готово. Тож, таке несподіване навіть для мене вийшло кольорове поєднання.



Кінчики оформила бусинами з чеського скла і срібною фурнітурою.



 Джгут товщиною приблизно 0,9 см, довжиною - 46 см.


Зв'язаний з чеського бісеру. Робота - і сам процес, і результат - меня дуже сподобались. Тож, далі буде...

9 коментарів:

  1. ура!!!!!! маю ще одну товаришку-джгутувальницю!

    бачиш, я ж казала, що вийде. тим більше в тебе

    тепер у тебе буде період "взахльоб"....коли захочеться скупити весь бісер і перевязати усі-усенькі схеми )))))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, що дала поштовх)
      Я уже - перериваю інтернет в пошуках нових схем і що більше знаходжу то більше хочеться покинути і роботу і домашнє господарство))
      А ще - кольори...Коротше, маю купу планів)

      Видалити
  2. ходи до нас в балачку по джгутиках - http://www.kufer.org.ua/index.php?showtopic=788&st=400&gopid=37648&#entry37648


    так, домашні справи завжди страждають
    я досі, все бігом пороблю і вязати ))))

    минулої суботи лиш справилась, покупалась... залізла під одіялко, ввімкнула фільм .... три петлі і чоловік приїхав додому )))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Знайомо) Зате все робиться втричі швидше-аби бистріше сісти за в'язання)

      Видалити
    2. так, ми люди творчі ))) нам би часу трішки більше виділялось, була б ляпота

      Видалити
  3. Мариночка, очень красиво! Для меня это высшая математика.....

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо! Я тоже так думала. Но оказывается, если вяжешь крючком, с бисером разобраться-не так уж и сложно)

      Видалити
    2. Я до цього часу розібратися не змогла як ти курчатко зв'язала.... ;) Як хрестиком вишитий...

      Видалити
  4. О, моя мрія мати подібний джгутик! Теж хочу сама зробити... коли ж все встигнути...хник-хник!
    Дуге гарнюній джгут, колоритний!

    ВідповістиВидалити

Дякую, що знайшли час написати мені!

Популярні публікації